Contact opnemen met MKB Focus
Onze klantenservice is het eerste aanspreekpunt voor al jouw vragen en opmerkingen. Bel ons gerust op +31 79 2033180 als iets niet duidelijk is of wanneer je graag meer informatie wilt ontvangen. Je kunt jouw opmerking of vraag ook indienen via het online contactformulier op deze pagina.
Vragen, verzoeken of klachten kunnen op onderstaande manieren worden gesteld.
- Telefonisch
- Schriftelijk
- Internet (Contactformulier website)
Klachten
Onder een klacht wordt verstaan:
- Elke uiting waarbij de klant een melding maakt van het feit dat hij/zij teleurgesteld of niet (volledig) tevreden is met een door MKB Focus (niet- )geleverde prestatie. Wij streven ernaar om klachten die u telefonisch indient direct op te lossen. De klachten die op een andere wijze worden ingediend, streven wij ernaar om u binnen twee werkdagen na ontvangst een bevestiging te sturen via E- mail. De klacht wordt binnen 7 dagen inhoudelijk afgehandeld.
Vragen en verzoeken
Wij streven ernaar om vragen die u telefonisch stelt direct te beantwoorden en de hier gedane verzoeken direct door te voeren. Met betrekking tot de overige vragen streven wij er naar deze binnen een periode van twee weken te beantwoorden.
Correspondentieadres:
MKB Focus
Hoofdkantoor en Afleveradres:
J.L. van Rijweg 46
2713 JA Zoetermeer
Telefoonnummer: +31 79 2033180 (lokaal tarıef)
Bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17.00 uur en op vrijdag van
9:00 uur tot 13:00 uur.
Mail: info@mkbfocus.nl
Website: www.mkbfocus.nl